| Observacions | Aquest segell es va emetre per commemorar l'obertura de la Via Marítima de Sant Llorenç l'any 1959. La ruta marítima, que s'estén des de l'oceà Atlàntic fins als Grans Llacs, permet la navegació de gran calat i de vegades es coneix com la "porta d'entrada a Amèrica del Nord". |
|---|